Kreativ tekstforfatning
Gourmetbrandet Nicolas Vahé er født ud af en livslang passion for god mad, og i dag indeholder kollektionen en bred produktportefølje af delikatesser, drikkevarer og accessories. Alle udviklet med udgangspunkt i en stærk filosofi og af kærlighed til mad og gode råvarer. Opskrifterne er inspireret af fransk tradition, men med overraskende ingredienser og skandinaviske twists.
Som tekstforfatter hjælper jeg Nicolas Vahé med kreativ tekstforfatning på timebasis.
Se det nyeste inspirationskatalog fra Nicolas Vahé “A taste of summer”
Om samarbejdet & teksterne:
“ Det er en fornøjelse at arbejde sammen med Krestina. Med ganske få informationer er hun i stand til at omsætte vores brief til levende tekster, der matcher det medie og den målgruppe, som opgaven påkræver. Vores opgaver omhandler både tekster henvendt til B2B og B2C for 4 forskellige brands, herunder Nicolas Vahé, og Krestina mestrer at differentiere teksterne på tværs af brands og kommunikationskanaler.
Vi har i perioder mere brug for en tekstforfatter end andre. Det er derfor et stort plus for os at omkostningerne til tekstforfatning er variable. Desuden er vigtigt for os at samarbejde med en tekstforfatter, der har interesse og forståelse for vores univers.
Vores samarbejde med Krestina fungerer helt upåklageligt. Krestina arbejder meget struktureret og overholder altid deadlines. Vi føler os som kunde højt prioriteret og et længerevarende samarbejde har gjort processen utrolig nem og tryg.”
Christine Lindgaard Bæk, Design & Marketing, House Doctor, Nicolas Vahé, Kreafunk og Meraki