Jeg ved alt, der er at vide om min forretning. Er det ikke meget nemmere, at jeg skriver mine tekster selv (helt gratis)?
Jo, måske.

Men.
Inden du tager din beslutning, så tænk over følgende:

  • Ved du, hvordan du omsætter din viden til tekster, der er interessante – for din læser?
  • Ved du, hvilke ord der får din læser til at vælge dine produkter?
  • Ved du, hvordan du fanger din læsers opmærksomhed? Fra første sætning?

En tekstforfatter er specialist og kender sit fag. Og ved, hvad der skal til for at levere et godt produkt. Et produkt, der i sidste ende giver dig det bedste resultat.

Hvis du stadig ikke er helt overbevist, så får du her 3 gode grunde:


1) 
En tekstforfatter er fagspecialist

En tekstforfatter er specialist på sit område. Som du er det på dit.
Det betyder med andre ord, at tekstforfatteren med stor sandsynlighed skriver bedre tekster end dig. (Du ville ganske enkelt ikke være her, hvis du mestrede disciplinen selv)

2) Dine tekster er en del af dit ansigt udadtil

Det store spørgsmål er derfor:
Hvilket signal, vil du sende?

3) En tekstforfatter sørger for et klart og godt sprog, der formidler dit budskab

Når din målgruppe forstår dit budskab. Husker det. Og handler på det, så lykkes du med din kommunikation.
Og det kan ses på bundlinjen.

Min pointe: 

Se dine tekster som en investering i dit ansigt udadtil. Dit omdømme. Måske er en tekstforfatter løsningen for dig og dine tekster?

Vil du vide mere?

Eller har du en opgave, du skal have løst?
Lad os tage en snak med det samme.

Skriv til km@krestinamagdal.dk
Eller ring på 26 15 60 36