Dine nyhedsbreve skaber tillid.

Når du sender dine nyhedsbreve ud uge efter uge. Eller måned efter måned. Så giver du din læser et ærligt indblik i, hvem du er. Eller, hvad din forretning står for. Formår du samtidig at give din læser noget af værdi – det kan være ny viden eller inspiration, så har du mulighed for at opbygge et helt specielt forhold til din læser. En glad læser er mere tilbøjelig til at vælge dine produkter og dele dit indhold. Og det kan i sidste ende ses direkte på din bundlinje.

Skal du lykkes med dine nyhedsbreve, så skal du have styr på dit indhold og dine ord.
Jeg har skrevet lidt om, hvad du for alt i verden ikke skal gøre i dine nyhedsbreve. Alt for mange virksomheder glemmer, at det er utroligt trættende at tale med en, der kun kan tale om sig selv. Sandheden er, at hvis du hele tiden taler om dig selv. Klapper dig selv på skulderen og fortæller, hvor god, du er. Så er der stor sandsynlighed for, at din læser mister interessen for dig. Og skrider. I stedet skal du dele ud af din viden og inspiration.

Jeg hjælper dig med at få styr på dit indholdskoncept og teksterne til dine nyhedsbreve.
Vil du gerne vide mere? Så udfyld kontaktformularen til højre, og jeg vil kontakte dig hurtigst muligt.